Skip to main content
Skip table of contents

Company Panel

In het Company Panel kunt u uw centrale beheren. Dit paneel biedt de mogelijkheid om gespreksroutering te wijzigen, gebruikers aan te passen, rapporten in te zien en nog veel meer. Deze documentatie bevat een uitleg van alle functies en hoe u gebruik kunt maken van deze mogelijkheden. Als u hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met de Accensys supportdesk.

Dit artikel beschrijft hoe u kunt inloggen op het Company Panel. U moet hiervoor over een beheerdersaccount beschikken.

Eenmaal ingelogd, krijgt u toegang tot het dashboard van uw centrale. Vanuit hier kunt u verder navigeren naar de onderstaande opties:

Belplan

In het belplan-scherm kunt u de gespreksroutering van uw centrale aanpassen.
Lees meer: Company Panel: Belplannen

Toestellen

In het Toestellen-scherm kunt u de toestellen zien en bewerken die zijn aangemeld op de centrale.
Lees meer: Company Panel: Toestellen

Gebruikers

In het Gebruikersscherm kunt u gebruikers aanmaken en wijzigen.
Lees meer: Company Panel: Gebruikers

Rapporten

In dit scherm kunt u de rapporten bekijken van gesprekken die hebben plaatsgevonden via uw centrale.
Lees meer: Company Panel: Rapporten

Instellingen

In het Instellingenscherm kunt u algemene instellingen van de centrale wijzigen.
Lees meer: Company Panel: Instellingen

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.