Company Panel
In het Company Panel kunt u uw centrale beheren. Dit paneel biedt de mogelijkheid om gespreksroutering te wijzigen, gebruikers aan te passen, rapporten in te zien en nog veel meer. Deze documentatie bevat een uitleg van alle functies en hoe u gebruik kunt maken van deze mogelijkheden. Als u hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met de Accensys supportdesk.
Dit artikel beschrijft hoe u kunt inloggen op het Company Panel. U moet hiervoor over een beheerdersaccount beschikken.
Eenmaal ingelogd, krijgt u toegang tot het dashboard van uw centrale. Vanuit hier kunt u verder navigeren naar de onderstaande opties:
Belplan
In het belplan-scherm kunt u de gespreksroutering van uw centrale aanpassen.
Lees meer: Company Panel: Belplannen
Toestellen
In het Toestellen-scherm kunt u de toestellen zien en bewerken die zijn aangemeld op de centrale.
Lees meer: Company Panel: Toestellen
Gebruikers
In het Gebruikersscherm kunt u gebruikers aanmaken en wijzigen.
Lees meer: Company Panel: Gebruikers
Rapporten
In dit scherm kunt u de rapporten bekijken van gesprekken die hebben plaatsgevonden via uw centrale.
Lees meer: Company Panel: Rapporten
Instellingen
In het Instellingenscherm kunt u algemene instellingen van de centrale wijzigen.
Lees meer: Company Panel: Instellingen