Skip to main content
Skip table of contents

Contact met support

In dit document vindt u hoe u contact kan opnemen supportafdeling van Accensys. Dit kan zijn voor het melden van een storing/incident, een vraag of opmerking over een dienst die u gebruikt, of om een andere reden waarom u contact wilt hebben met iemand van Accensys. Verder willen we u enkele handelingen en vragen meegeven die u kunt uitvoeren en/of beantwoorden voordat u een storing meldt.

Voor vragen over facturen of contracten verwijzen wij u graag door naar dit artikel.

Hoe kunt u de supportafdeling bereiken?

Hieronder vindt u de beschikbare methoden om in contact te komen met de supportafdeling.

  • E-mail: support@accensys.nl (Het algemene e-mailadres wordt continu gemonitord van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 - 17.30 uur.)

  • Telefoon: 0348-480044 (Het algemene telefoonnummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 - 17.30 uur.)

Voor klanten met een 16x7 contract is er ondersteuning beschikbaar buiten kantoortijden. U kunt dan van maandag t/m zondag tussen 06.00 - 22.00 uur bellen naar uw storingsnummer en uw pincode invoeren.

Een probleem melden bij support

Wanneer u een probleem ondervindt en deze wilt melden bij de supportafdeling, zijn er een aantal stappen die u kunt ondernemen en vragen die u kunt beantwoorden om sneller tot de kern van het probleem te komen. Hoewel dit algemene richtlijnen zijn en niet op elk incident van toepassing zijn, dienen ze als leidraad om na te denken over wat er precies aan de hand is en welke stappen u eerst kunt proberen.

  1. Beschrijf het Probleem Duidelijk:

    • Wat is het specifieke probleem dat u ervaart?

    • Zijn er foutmeldingen of specifieke symptomen die u kunt identificeren?

  2. Controleer Basisinstellingen:

    • Zijn alle benodigde instellingen correct geconfigureerd?

    • Zijn er recente wijzigingen geweest in uw systeem of instellingen?

  3. Herstart Systemen:

    • Heeft u al geprobeerd de betrokken systemen of apparaten opnieuw op te starten?

  4. Check Verbindingen:

    • Is uw internetverbinding stabiel en operationeel?

    • Zijn er netwerkproblemen die de storing zouden kunnen veroorzaken?

  5. Reproduceerbaarheid:

    • Is het probleem reproduceerbaar, en zo ja, onder welke omstandigheden?

  6. Controleer Accountgegevens:

    • Zijn uw inloggegevens correct en up-to-date?

  7. Aangevulde Informatie:

    • Voeg eventuele relevante informatie toe, zoals de gebruikte apparatuur, softwareversies, enz.

Door deze stappen te overwegen en de relevante informatie te verstrekken, helpt u de supportafdeling om het probleem efficiƫnter te diagnosticeren en op te lossen.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.