Skip to main content
Skip table of contents

Qaller App: Troubleshooting

Geen inkomende oproepen

Ontvang je geen inkomende oproepen meer op je Qaller-app? Volg dan de volgende checks om te achterhalen wat het probleem veroorzaakt.

Qaller app instellingen controleren

Open de Qaller-app om te controleren of de instellingen correct zijn ingesteld. Het is essentieel dat het icoontje bij "Volg mijn originele belplan" is geselecteerd en het "Qaller"-bolletje is ingeschakeld. Als een van beide niet is geselecteerd, ontvang je mogelijk geen inkomende oproepen.

Andere checks

  • Controleer of er een update van de app beschikbaar is.

  • Controleer of uw mobiele besturingssysteem ondersteund worden op deze pagina.

  • Probeer te schakelen tussen 4G/5G en WiFi om te zien of het probleem in de app zelf zit of in het netwerk. Als het op WiFi niet werkt maar wel op 4G/5G, neem dan contact op met je netwerkbeheerder.

  • Installeer de Qaller-app opnieuw en zorg ervoor dat u alle permissies toestaat waar de Qaller-app om vraagt.

  • Kunnen collega's je wel bereiken via je interne/extensienummer? Als dat het geval is, neem dan contact op met de beheerder van de centrale, omdat je mogelijk niet bent toegevoegd aan een belgroep of wachtrij.

  • Krijgt u wel een inkomende oproep wanneer u de Qaller-app open heeft staan maar niet wanneer uw mobiel vergrendeld is? Dan blokkeert uw telefoon mogelijk de inkomende oproepmelding. Dit kan worden veroorzaakt door verschillende instellingen, zoals batterijbesparing of veiligheidsinstellingen. Wij adviseren daarom deze instellingen door te lopen op uw mobiele telefoon.

  • Controleer of er een melding actief is op onze status pagina of bij de status pagina van onze provider.

Het bovenstaande heeft mijn probleem niet opgelost

Mocht al het bovenstaande niet het geval zijn dan ontvangen wij graag voorbeeld gesprekken:

Bedrijfsnaam:
Tijdstip:
Van telefoonnnummer:
Naar telefoonnummer:
(Indien aanwezig) keuze keuzemenu:
(Indien aanwezig) wachtrij:
Gebruiker die het gesprek beantwoord heeft:
Beantwoord op (Qaller app, vast toestel, Web Calls, etc.):
Wat gaat er mis? Bijv. geen audio, gesprek wordt verbroken, etc.:
Lever deze gegevens aan door een e-mail te sturen naar de support.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.