Skip to main content
Skip table of contents

Telefonie Veelgestelde Vragen

Hieronder vindt u veelgestelde vragen over onze telefonie dienst.

❔ Hoe stel ik een tijdelijke meldtekst of doorschakeling in?

Als u tijdelijk een meldtekst of een doorschakeling wilt instellen kunt u deze handleiding volgen.

❔ Wat kan ik doen als ik problemen ervaar met telefonie?

Als u telefonieproblemen ondervindt, kunt u verwijzen naar dit artikel voor assistentie.

❔ Ik zie een toestel op mijn factuur dat niet meer wordt gebruikt. Waar kan ik dit toestel opzeggen?

U kunt ongebruikte toestellen verwijderen via de toestellenpagina in het Company Panel. Voor deze handeling heeft u een account met beheerdersrechten nodig. In het geval dat u een FreePBX-centrale gebruikt, kunt u een verzoek indienen bij de supportdesk om het betreffende toestel te verwijderen.

❔ Hoe kan ik inloggen op de centrale?

U kunt voor het inloggen op de centrale deze handleiding raadplegen. Voor de FreePBX dient u een verzoek in te dienen bij de supportdesk.

❔ Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Hoe kan ik deze opvragen?

Indien u uw inloggegevens bent vergeten, kunt u de supportdesk benaderen voor een reset. Als u geen toegang meer heeft tot uw 2FA-authenticatie, moet de supportdesk uw account opnieuw aanmaken.

❔ Heb ik een FreePBX- of Kwebbl-centrale?

Accensys biedt twee soorten telefooncentrales aan, namelijk FreePBX- en Kwebbl-centrales. Beide centrales hebben hun eigen specifieke voordelen. Waarschijnlijk maakt uw bedrijf gebruik van de Kwebbl-centrale. Als u hier zeker van wilt zijn, kunt u dit bevestigen bij onze supportdesk.


Mocht uw vraag hier niet tussen staan neem dan contact op met de supportdesk.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.