Skip to main content
Skip table of contents

Vamos Aanvragen

Dit artikel beschrijft het proces voor het aanvragen van Vamos. Als u meer wilt weten over wat Vamos is, verwijzen wij u graag naar dit artikel.

Om Vamos aan te vragen, geeft u bij uw aanvraag aan of u een bestaand mobiel nummer wilt porteren of dat u een nieuw mobiel nummer wilt. Wij zullen vervolgens een offerte sturen waar u mee akkoord kunt gaan. Hieronder staat de informatie die wij nodig hebben voor deze aanvraag van mobiele nummers.

U kunt uw aanvraag sturen naar support@accensys.nl.

Nieuw Mobiel Nummer

Als u een nieuw mobiel nummer wenst, kan dit doorgaans binnen 24 uur worden geactiveerd. Wij hebben echter wel een adres nodig waar de SIM-kaarten naartoe gestuurd moeten worden.

Mobiel nummerbehoud

Wil je een bestaand mobiel nummer porteren? Ook dat is mogelijk. Vaak loopt er nog een contract dat moet worden uitgediend; anders geldt meestal een opzegtermijn van één maand. De mobiele overstap wordt dan actief na deze maand.

Voor het aanvragen van mobiel nummerbehoud hebben wij de volgende informatie nodig:

  • Een nota van de oude provider.

  • Het simkaartnummer (ICC-ID) voor iPhone: Instellingen > Algemeen > Info > ICCID.

  • Het simkaartnummer (ICC-ID) voor Android: download de app "SIM Card".

  • Het adres waar de nieuwe simkaart naartoe gestuurd kan worden.

  • Als uw oude mobiel contract een business contract is hebben wij uw business contract nummer nodig. Deze kunt u navragen bij uw oude provider.

U kunt meerder mobiele nummers in één aanvraag versturen.

Na ontvangst van een getekende offerte zullen wij de aanvraag indienen bij de provider. Als alle informatie klopt, zal de provider een datum van portering doorgeven. Dit is het moment waarop het nummer wordt omgezet naar Accensys.

SIM-kaart wordt toegestuurd

Na ontvangst van de aanvraag sturen wij u per post een SIM-kaart toe naar het opgegeven adres.

Wij verwijzen u graag door naar dit artikel om de SIM-kaart te activeren

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.