Skip to main content
Skip table of contents

ASP Desktop gebruiker aanvragen

Om een nieuwe gebruiker aan te vragen, stuurt u minimaal 5 werkdagen van tevoren een e-mail naar de Accensys supportdesk met de volgende informatie:

  • Voor- en achternaam van de gebruiker.

  • De naam van de huidige gebruiker van wie de rechten overgenomen kunnen worden. Als dit niet mogelijk is, geef dan expliciet aan tot welke programma's en mappen de nieuwe gebruiker toegang moet hebben.

  • Als Accensys ook de e-mail beheert, geef aan of een e-mailadres gewenst is, in welk format, welke Microsoft-licentie nodig is, en of er nog rechten nodig zijn op andere postvakken.

  • Als er gebruik wordt gemaakt van DUO 2-factor authenticatie, ontvangen wij graag het mobiele nummer waarop de 2-factor authenticatie ingesteld dient te worden. Dit kan ook een niet-Nederlands nummer zijn.

Als u verdere vragen heeft over de bovenstaande punten, kunt u contact opnemen met onze supportdesk.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.