Korte beschrijving waar deze veelgestelde vragen over gaan
Vanaf waar kan ik de asp gebruiken?
Vanaf bijna elke locatie waar u een stabiele internetverbinding heeft, hou er wel rekening mee dat hotels, of campings het RDP protocol kunnen blokkeren, en u dus geen verbinding kan maken.
Moet ik mijn ASP Desktop updaten?
Hoe kan ik de taal aanpassen in de ASP Desktop?
Kan ik Teams gebruiken in de ASP Desktop ?
Nee, u kunt de vergaderfunctie niet in de ASP Desktop gebruiken, wel kunt u via de browser versie afspraken maken.
Ik zie geen C schijf binnen de ASP Desktop is dat normaal?
Mijn schijf in de ASP Desktop staat in het rood wat nu?
Waar kan ik zien hoeveel data ik gebruik binnen de ASP Desktop?
Dit ziet u op de maandelijkse factuur, hier staat de opgeslagen data gespecificeerd.
Kan ik Google Drive/Onedrive/Sharepoint of vergelijkbaar gebruiken in de ASP Desktop?
Ik kan niet inloggen op de ASP Desktop en nu?
Hoe kan ik applicaties aanvragen/opzeggen
verwijzing naar applicatie aanvragen artikel (nog maken)
Kan ik mijn persoonlijke mail gebruiken in de ASP Desktop?
Dit kan, de persoonlijke mail is toe te voegen aan Outlook, via de browser is het ook altijd mogelijk.
Ik wil een andere Multi Factor applicatie gebruiken dan DUO voor de ASP Desktop kan dat?
Nee, bij gebruik van 2FA dient de DUO app gebruikt te worden.
Kan ik een ASP Desktop account delen met iemand anders?
Nee, dit raden wij sterk af.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Telefonisch contact opnemen met onze supportafdeling
Hoe kan ik een account opzeggen?
U kunt een mail sturen naar support@accensys.nl, geef hierbij aan of er nog iets bewaard moet blijven, of dat een forward van de mail gewenst is.
Waar en hoe kan ik het beste mijn bestanden opslaan?
Ik wil een groot hoeveelheid data overzetten van of naar de ASP Desktop kopiƫren hoe doe ik dat?
Mocht uw vraag hier niet tussen staan neem dan contact op met de Supportdesk.