ASP Desktop probleem melden bij support
U kunt op verschillende manieren een probleem melden bij de supportafdeling.
Tijdens werktijden (maandag - vrijdag tussen 08:00 en 17:30) kunt u bellen naar 0348 408 909, dan krijgt u een Support engineer aan de lijn.
buiten werktijden, of bij wijzigingsverzoeken, denk hierbij aan het aanvragen of opzeggen van accounts, wijzigingen aan de telefooncentrale, of het toekennen van softwareprogramma`s, kunt u een mail sturen naar support@accensys.nl.
Supportdesk laten meekijken
Soms is het nodig dat er iemand van de Supportdesk mee moet kijken, bijvoorbeeld om meer informatie te vergaren, foutmeldingen te verzamelen, of in het geval van een bekend probleem dit direct op te lossen.
Via de ASP-omgeving
Ga naar de website https://helpdesk.accensys.nl .
Download Splashtop via het meest linker icoontje.
Open SplashtopSOS_Win.exe in de Windows Verkenner.
Wanneer u Splashtop heeft geopend, verschijnt er een negencijferige code in beeld. Geef deze code door aan de Accensys medewerker.
Buiten de ASP-omgeving
Open de internetbrowser en ga naar https://helpdesk.accensys.nl .
Download Splashtop via het meest linker icoontje.
Open SplashtopSOS_Win.exe in de Windows Verkenner.
Wanneer u Splashtop heeft geopend, verschijnt er een negencijferige code in beeld. Geef deze code door aan de Accensys medewerker.
Meekijken op een Chromebook
Ga naar https://remotedesktop.google.com .
Zorg dat u ingelogd bent met een Google account.
Klik op de pijl bij "dit scherm delen".
Voeg de Chrome Remote Desktop plugin toe aan Google Chrome.
Druk op code genereren.
Geef deze code door aan de Accensys medewerker.
Rechtsonderin verschijnt een pop-up melding om het scherm te delen. Kies "Delen" zodat de Accensys medewerker kan meekijken.
Als u verdere vragen heeft, kunt u contact opnemen met de Accensys supportafdeling.